reklama

Život a lá Fedorková

Je leto. Vonku prší, zda sa mi to úsmevné.....cica spí v skrini.Cítim sa na 15 a o chvilu mi bude 28... :) to mi tiez pripada úsmevné...ked mi bude 38 tak asi budem chciet mat 28 :) ale to si nemyslím, pretože budem mať asi stále 15, a tak som spokojná. Mať stále 15 má výhody, dokopy vás nič netrápi a svet viac menej gombička.Vonku sa síce tvárim, že je všetko neskutočne vážne a strašne doležité, ale len doma mačka vie ( a môj muž ), že do tzv."normalnosti" mám ďaleko.Tak trošku mi to chvíľami kazí môj manžel, pretože nie vždy má naladu na moje puberťacke správanie, ale kašlem na to....Je taký dospelák....miestami... samozrejme.....ale predsa som taká neúplná 15-tka, alebo až veľmi úplná? Rozmyšlam, niekedy....aký je ten svet veľmi krásny, hoci nás niekedy stretávajú našimi očami videné tzv. nepekné veci.Osoba človeka teda akože ja, sa potom zamýšľa aké je to keď sa stane niečo zle a nie ste na to pripravený resp. nemôžete byť, tak to nefunguje.Stále mi vrta v hlave ten hnusný pocit, keď vám niekto zamáva na rozlučku a vy ani netušíte, že to je ozajstná rozlučka na furt !!!! FB spája ľudí a niekedy sa tam človek dozvie o krutých rozlúčkach svojich "priateľov".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Som empatická 15-tka, a viedia ma potrápiť rozlúčky na furt, zažité mojimi "FB priateľmi".Hovorí sa, že by sa malo počítať so všetkým, aj s posteľou v zemi.Ale dá sa to ???? Ja cítim, že nie.To NIE, je pre tak jednoduché ale tak kruté.Svieti slnko. Už neprší.Život je taký prekrásny a užasný, že sa neodvážim povedať, že ho žijem naplno. Keby bol naplnený, tak som uspokojená so všetkým a všetkými okolo seba.Ale nie som.A to ma ženie dopredu, to mi dáva silu a radosť zo života.V mojich očiach sa mi možno niekedy nedarí, ale to vôbec nie je podstatné,pre mňa je doležité žiť a užívať si všetko na poloplno. A to poloplno má pre mňa väčší význam ako naplno.Stále sa učím žiť!A hľadám, a som rada, že TO niekedy nanájdem, pretože to pridávava do plnosti, do toho mojho poloplna.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mala som potrebu to dostať mimo mňa, ale neručím za to, že to je aj zrozumiteľné :)

A na záver MEXE MEXE MAINHA > youtube :)

Silvia Fedorková

Silvia Fedorková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

VŠ 170/63 fumeur? ou nonfumeur ? Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu